網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月2日 星期一

林保怡慨嘆山火破壞:人類,好好保護地球可以嗎! __,林保怡,

林保怡慨嘆山火破壞:人類,好好保護地球可以嗎!林保怡近日經常喺社交網站分享佢去郊遊時嘅所見所聞,而今日佢就有感而發話:「昨天爬山途中又看到香港飛行服務 ...


  • 林保怡慨嘆山火破壞:人類,好好保護地球可以嗎!


  • 林保怡近日經常喺社交網站分享佢去郊遊時嘅所見所聞,而今日佢就有感而發話:「昨天爬山途中又看到香港飛行服務隊出動撲救山火,想起自己曾拍攝的電視劇《随時候命》。美麗的花草樹木就這樣被不小心的人類留下火種燒掉了。人類啊人類,好好保護我們的地球可以嗎!!」

    當年佢喺《随時候命》呢套劇入面,扮演飛行服務隊成員,對於拯救工作嘅辛酸感同身受,加上最近南生圍接二連三被破壞,難免令林保怡有感而發。
    林保怡微博分享圖片
    林保怡微博分享圖片
    《随時候命》劇照

    鍾意就快D Share啦!