掃呢頁CODE去手機

2018年4月13日 星期五

與新生代音樂人合作 蔡立兒放棄苦情絕戀 __,蔡立兒,

蔡立兒放棄唱苦情絕戀的歌曲,新歌以跳躍旋律打動歌迷。歌手蔡立兒(Cherrie)到電台宣傳新歌《訊號》,這是繼前年推出的發燒碟中翻唱別人的歌後,今次帶 ...


蔡立兒放棄唱苦情絕戀的歌曲,新歌以跳躍旋律打動歌迷。


歌手蔡立兒(Cherrie)到電台宣傳新歌《訊號》,這是繼前年推出的發燒碟中翻唱別人的歌後,今次帶來一首全新的原創作品,與本地新生代音樂人合作,有別以往的苦情歌:「新歌係一首快歌,如果有需要表演,遲啲都會排埋舞,唔想畀人覺得蔡立兒永遠都係唱苦情、絕戀、生死約嗰一類歌,今次風格好唔同,係一首開心同埋有生命力嘅作品,帶畀大家正面嘅感覺,展示除咗溫婉之外嘅另一面。」

問Cherrie會否計劃今年開騷,她承認有這個想法:「有呢個目標,一月嘅時候已經開過開唱音樂會,今年會繼續出多啲歌先,雖然今年係我入行30年,但係都唔係話一定要喺今年搞,總之做好自己,作好準備,沒有計劃的計劃就係最好,可能突然有機會都唔定。」

講到事隔多年再出新歌,她感慨地說:「依家嘅我希望身邊嘅人可以開心,用我嘅人生經歷去影響佢哋,以前自己都係由長輩帶出嚟嘅新人,我希望可以有多啲人出嚟唱歌,有多啲新人出現,大家到多多支持樂壇。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!