掃呢頁CODE去手機

2018年4月13日 星期五

就快結婚周年!城城率先送驚喜畀方媛 __,方媛,郭富城,城城,

方媛係抵錫嘅!難怪城城對佢咁好。仲有五日就係天王郭富城同方媛嘅結婚周年,方媛早前講過話不設防全力追仔為郭家繼後香燈,咁識做難怪城城錫到佢燶,提早喺結婚 ...


方媛係抵錫嘅!難怪城城對佢咁好。


仲有五日就係天王郭富城同方媛嘅結婚周年,方媛早前講過話不設防全力追仔為郭家繼後香燈,咁識做難怪城城錫到佢燶,提早喺結婚周年前送驚喜畀老婆。方媛尋日就喺社交網上載一張攬住一大紮玫瑰花嘅相,然後留言話:「Surprise~吃飯居然收到了這麼美麗的花,謝謝我們的CEO,我最愛的粉色。」方媛雖然冇講明「CEO」係邊個,但網民都估係城城送嘅,認真sweet!

有眼利網友就話方媛捧花相打扮同佢兩日前貼嘅照片髮型一樣,估計紮花應該係同日送。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!