網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月10日 星期二

趙學而開紅館騷唔幫人留飛:要買自己買 __,學而,趙學而,

趙學而上次就因為幫人買飛搞到頭都暈埋!歌手趙學而將於4月28日舉行《趙學而RightOnTime個人演唱會》,她到電台接受阮兆祥(祥仔)訪問,提到早前 ...


趙學而上次就因為幫人買飛搞到頭都暈埋!


歌手趙學而將於4月28日舉行《趙學而 Right On Time 個人演唱會》,她到電台接受阮兆祥(祥仔)訪問,提到早前邀請祥仔擔任紅館騷的記招主持,學而大讚對方令氣氛很好,祥仔即提議幫學而錄紅館騷的公布,想以搞笑方式炒熱現場氣氛。至於上次在九展開了兩場演唱會,學而形容第一晚的反應很熱烈,第二晚就比較慢熱,祥仔即笑言因為自己沒出席第二場,他說:「第二場冇咗我喺觀眾席好大聲咁答你問題!」學而亦認同互動很重要。

問到可要幫朋友留飛?學而坦言上次搞到頭都暈:「今次我叫人哋自己買。(開三面台?)係,感覺好啲,因為我慢歌多,唔會好多Dancer跳舞,唔想觀眾睇我背脊。」至於如何令自己狀態更好?學而透露自己減少了吃辣,又找中醫調理身體:「有做鍛練肌肉嘅運動。如果有嘢諗唔通,會擺埋一邊先,Rundown交畀音樂總監諗,自己歌同翻唱歌都會唱。(會唔會再唱《你是你本身的傳奇》?)唔會啦,上次喊得太勁,今次情緒又唔同咗。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!