網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月24日 星期二

否認讚與馮軻分手文 張靚穎爆微博遭入侵 __,張靚穎,

張靚穎自爆微博畀黑客入侵,並否認讚好與馮軻分手嘅文。(資料圖片)內地女星張靚穎與經理人馮軻於2016年結婚,但近日網上就傳出二人已離婚嘅消息,引起網民 ...


張靚穎自爆微博畀黑客入侵,並否認讚好與馮軻分手嘅文。(資料圖片)


內地女星張靚穎與經理人馮軻於2016年結婚,但近日網上就傳出二人已離婚嘅消息,引起網民關注,惟當事人則未有回應。今日有網友發現張靚穎在深夜讚好一篇關於與馮軻分手的文章,當中包括暗指對方為「狗屎」等不雅字眼,以及女方沒有聽從親友勸阻,堅持與男方一起的決定。但係今日張靚穎則在社交網否認讚好一事,又被指黑客入侵,她發文表示:「我就想知道誰上我微博點的讚?一大早都給我打電話。最近很累,求個懶覺,謝謝」網友留言叮囑她要小心管理,更提議立刻更改密碼。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!