網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月18日 星期三

操到腹肌!文詠珊拍打戲差啲窒息 __,文詠珊,

操到有腹肌。藝人文詠珊(JaniceMan,JM)近期與余文樂、黃浩然合作的網劇《冒險王衛斯理》開播,但她忙於工作因此無法出席宣傳活動。JM指今次拍攝 ...


操到有腹肌。


藝人文詠珊(Janice Man,JM)近期與余文樂、黃浩然合作的網劇《冒險王衛斯理》開播,但她忙於工作因此無法出席宣傳活動。JM指今次拍攝雖然辛苦,但很開心,其中很多動作打鬥場面,拍攝時間正值暑假,令她差點窒息,她說:「有好多場都甘甘地,因為喺深圳的片廠拍,空氣又唔流通,又好多火把圍住拍追逐戲,啲汗起勢流,焗到有窒息感!」由於她飾演藍血人,有套戲服若隱若現可以看到六舊腹肌,導演更特別倒模,想增強戲劇效果,但最後都無用到,她解釋:「因為我自己為咗部劇都有操練,所以有幾舊朱古力(腹肌),唔使用個倒模都見到啲。」劇中她與余文樂及黃浩然都有感情戲,與樂仔以前合作過,而黃浩然是首次合作,氣氛融洽,拍攝順利。

而日前她到杭州出席護膚品活動,她透露由於行程緊湊,無法到遊西湖,不過就品嚐了她喜愛的杭州菜與龍井茶。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!