掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

慳慳慳!林師傑靠飛行里數換機票度蜜月 __,林師傑,

林師傑已開始籌措婚禮!藝人林師傑出席音樂會活動,問到其婚禮籌備情況?他指現正籌備階段,大讚能夠娶到女友歐陽巧瑩是其褔氣:「我為個婚禮申請咗4張信用卡儲 ...


林師傑已開始籌措婚禮!


藝人林師傑出席音樂會活動,問到其婚禮籌備情況?他指現正籌備階段,大讚能夠娶到女友歐陽巧瑩是其褔氣:「我為個婚禮申請咗4張信用卡儲積分,希望度蜜月可以靠飛行里數用積分換,依家巧瑩就日計夜計點樣可以慳啲。因為國語台冇咗,我收入又減咗一半,所以佢就幫我諗點樣可以慳啲。」他又指與巧瑩考慮一起拍片,分享籌備婚禮心得,如何「慳得就慳」。

師傑透露已選擇適合的場地擺酒,他說:「個地方兩家人都話正,預算會擺35圍左右,場地係一個大長方形,相信地方都係大方得體,希望大家坐得舒服開心。(巧瑩揀咗婚紗未?)未,因為大家最近都忙緊工作,不過我哋都有傾過個主題係點。」

至於問到pre-wedding嘅安排?師傑指希望能夠可以親自操刀拍攝:「因為嚟緊我哋都要開劇,未知11月前可唔可以影到,不過希望就會由自己影番,會喺香港搵啲特別地方影。加上因為我哋兩個對住外人都會唔自在,反而自己影番,大家眼中嘅自己係最自然同靚,呈現最真實嘅我哋畀人睇。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!