掃呢頁CODE去手機

2018年4月4日 星期三

未計劃再造人!張名雅內地密密出騷搵銀 __,張名雅,

張名雅希望生B順其自然。藝人張名雅於九龍塘出席慧妍雅集活動,談到仔仔「Mario」一歲生日,問到有否舉行生日派對?她表示沒有特別,只是與家人吃飯慶祝, ...


張名雅希望生B順其自然。


藝人張名雅於九龍塘出席慧妍雅集活動,談到仔仔「Mario」一歲生日, 問到有否舉行生日派對?她表示沒有特別,只是與家人吃飯慶祝,不過會不時約已為人妻、人母的朋友出來,一班小朋友齊齊玩!

被問到可會想再生一個BB?張名雅說:「暫時冇計劃,想做嘢先,因為依家係媽咪湊BB,傭人就幫媽咪手,我都唔敢完全靠傭人,會唔放心!如果再生一個又係畀媽媽湊,佢就會好辛苦!」至於老公可有與她達成共識?她謂與老公步伐一致,都希望順其自然。

問到最近忙甚麼?張名雅透露早前完成了無綫劇集《BB來了》,亦不時到內地商演,問酬勞是否很好,她直言:「好正呀,因為時間短,不過就車程長,有時可能會留一晚。(會掛住BB?)OK呀,我哋成日做嘢都會將佢擺喺爺爺、嫲嫲或者公公、婆婆度!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!