掃呢頁CODE去手機

2018年4月9日 星期一

被馬國明爆有激情戲!郭晉安:佢妒忌我 __,郭晉安,馬國明,

安仔(右)同張曦雯接受訪問。無綫新劇《白色強人》一班演員郭晉安(安仔)、馬國明、唐詩詠、李佳芯、何廣沛、張曦雯、馮盈盈、黃嘉樂等在將軍澳電視城為劇集拜 ...


安仔(右)同張曦雯接受訪問。


無綫新劇《白色強人》一班演員郭晉安(安仔)、馬國明、唐詩詠、李佳芯、何廣沛、張曦雯、馮盈盈、黃嘉樂等在將軍澳電視城為劇集拜神。安仔與張曦雯接受訪問,講到馬國明指兩人在劇中有不少激情戲時,安仔笑言:「冇喇,cut晒啦,留番電影版先。其實劇裏面嘅感情戲係唔露骨、好理性嘅,可能馬國明妒忌我先咁講啦,哈哈。」

搵張曦雯教英文

安仔在劇中飾演腦科醫生,因最近主要拍攝急症室場面,故他自言近日開工很清閒、像放假一樣,但下星期轉場景拍就會開始忙碌。問安仔拍攝手術室戲時可會怕血?他笑說:「唔驚,嘔都嘔咗幾桶啦,今次劇裏面嘅對白好多,仲多過以前演律師,所以有時間都要喺屋企背定,驚累大家收唔到工。劇中仲有唔少專用英文詞語,我講完都會問張曦雯啱唔啱,所以我講得唔正就關佢事。」張曦雯笑說:「好彩我有好多中文要問安仔,佢問番我英文,咁我都冇咁唔好意思。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!