網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月29日 星期日

長跑怕悶!鄧麗欣自爆外表斯文内裏… __,鄧麗欣,

Stephy出席慈善跑活動。藝人鄧麗欣(Stephy)出席慈善跑活動,她表示會出戰3K賽事、想簡簡單單去跑。Stephy坦言本身有諗過跑10K,但10 ...


Stephy出席慈善跑活動。


藝人鄧麗欣(Stephy)出席慈善跑活動,她表示會出戰3K賽事、想簡簡單單去跑。Stephy坦言本身有諗過跑10K,但10K活動會在訪問前開始,自己不想跑完後身水身汗見傳媒,所以最後她選擇跑3k賽,Stephy說:「好少跑太長嘅賽事,見好多artists都鍾意跑10k或者馬拉松,但自己就冇諗過要去挑戰,最強一次係跑過15K, 我體力ok嘅,但意志力唔夠。以前讀書係跑田徑、打排球呢類比較考驗爆炸力嘅,只不過我外表比較斯文,其實我鍾意玩啲郁動啲嘅運動,長跑會覺得悶。(唔使開工或者出鏡就會少做運動?)喺屋企都會做一啲簡單操,都會keep番個身形嘅。」

生B前會見面

提到好友吳雨霏(Kary)預產期將至,Stephy表示:「應該冇咁快,都要6、7月,最近一次見佢就係IG甫相嗰次,相信佢生之前都會見一次,不過我見Kary自己甫嘅相,佢都唔似大肚、仲好瘦。」

睇劇本唔諗片酬

而講到工作,Stephy就話:「未正式開工,5月可以抖一抖,但都有劇本睇緊,不過就唔急於去揀,希望遇到好劇本先。(有冇加片酬?)仲有得加咩?少少啦,其實有好劇本好導演,價錢根本唔重要。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!