網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月8日 星期日

麥皓兒享受舞台表演:畀大家睇到唔同一面 __,麥皓兒,

麥皓兒好鍾意唱歌。藝人麥皓兒(Joey)出席音樂會活動,她以紅色低胸晚裝現身,晒出事業線。她表示自小喜歡唱歌,選美入行前亦參加過不少歌唱比賽,甚有舞台 ...


麥皓兒好鍾意唱歌。


藝人麥皓兒(Joey)出席音樂會活動,她以紅色低胸晚裝現身,晒出事業線。她表示自小喜歡唱歌,選美入行前亦參加過不少歌唱比賽,甚有舞台經驗。問到今次音樂會會唱幾多首歌?Joey説:「唱超過10首歌,心情好興奮,非常享受喺舞台表演,希望可以挑戰自己,令觀眾能夠睇到唔同一面嘅麥皓兒。」又指將會推出個人歌曲,讓大家知道自己也是一位歌手身份。

談到男友丘梓謙亦擔任演唱嘉賓,二人會否同台合唱?Joey指男友會與其他嘉賓一起演出:「最後我哋會一班群星合唱。(佢有冇為你打氣?)佢好細心,會陪我綵排,又會買生果畀我,大家互相鼓勵,所以相處得好開心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!