掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

糖妹大讚媽咪六十幾歲好魄力 __,糖妹,

估唔到今次糖妹輸畀阿媽。歌手糖妹與王梓軒出席版權活動,糖妹表示支持正版是他們嚮往的事:「由以前買game都覺得正版好啲,到依家長大後做創作就覺得版權好 ...


估唔到今次糖妹輸畀阿媽。


歌手糖妹與王梓軒出席版權活動,糖妹表示支持正版是他們嚮往的事:「由以前買game都覺得正版好啲,到依家長大後做創作就覺得版權好重要,我覺得香港版權法已做得好好,依家內地對呢樣嘢都更注重,例如內地網劇或網大嘅主題曲都有保障,所以都希望年青人唔好用翻版,尊重人哋嘅創作。」

糖妹亦透露剛剛從澳洲回來,表示:「我係去表演,順便帶埋媽咪去玩,點知媽咪話唔想去睇嗰啲景點,話不如去玩跳傘,我好驚!後尾我哋真係去咗跳傘,仲有浮潛,海陸空都玩晒。」她又笑言被媽咪的魄力嚇親:「因為我好耐冇同佢去旅行,估唔到佢玩到我咁盡,但幾好嘅。(你本身有冇畏高?)冇乜嘅,估唔到媽咪咁大膽,因為佢都成60幾歲,但我嚟緊都想多啲同佢去旅行,趁佢仲行得走得。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!