掃呢頁CODE去手機

2018年4月19日 星期四

孖祖兒上海獻唱 陳奕迅同漫威英雄吹水 __,祖兒,陳奕迅,容祖兒,

Eason同Joey齊齊去上海迪士尼樂園做嘉賓。歌手陳奕迅(Eason)及天后容祖兒(Joey)昨日在上海迪士尼樂園聯同內地歌手張杰及張靚穎等人擔任《 ...


Eason同Joey齊齊去上海迪士尼樂園做嘉賓。


歌手陳奕迅(Eason)及天后容祖兒(Joey)昨日在上海迪士尼樂園聯同內地歌手張杰及張靚穎等人擔任《英雄不凡‧漫威電影十周年慶典》演唱會嘉賓,在台上他與「鐵甲奇俠」(Iron Man)羅拔唐尼(Robert Downey Jr.)、「變形俠醫」麥克韋化奴(Mark Ruffalo)及「蜘蛛俠」Tom Holland等人握手,並發揮其吹水精神與他們談天,之後獻唱廣東歌《Let It Out 》。表演完畢後,Eason在微博向唱作人兼有「港版羅拔唐尼」、激似Iron Man的郭偉亮留言,笑指自己「失職」:「郭兄弟,唔好意思,今日冇機會介紹熨斗人畀鋼鐵俠認識,係我失職,但係睇怕第二時都冇乜機會㗎喇…可惜、可惜。」

至於Joey則在台上考起麥克韋化奴,以普通話問他用什麼形容詞去定義大家,麥克韋化奴花了數十秒才能解答說:「卓越。」而之前被傳「婚變」的張靚穎心情大靚,以一身黑色露腿打扮示人,獻唱三首歌、表現淡定,獲台下觀眾拍手讚好。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!