掃呢頁CODE去手機

2018年4月30日 星期一

怕遲到嘟嘟會嬲豬 林二汶一定準時 __,林二汶,

林二汶勁尊敬嘟嘟!歌手林二汶出席電台訪問,為鄭裕玲(嘟嘟)的節目擔任客席主持,講到嘟嘟工作態度出名嚴謹準時,二汶表示節目一連五日,3點開咪,她2點幾已 ...


林二汶勁尊敬嘟嘟!


歌手林二汶出席電台訪問,為鄭裕玲(嘟嘟)的節目擔任客席主持,講到嘟嘟工作態度出名嚴謹準時,二汶表示節目一連五日,3點開咪,她2點幾已來到電台:「嘟嘟好nice,只係自己純粹擔心會出錯,講真可能人哋眼中5分鐘係好短嘅時間,但如果講唔遲到嘅話,遲五分鐘都係唔可以接受。」

二汶稱之前有聽黃子華做客席主持一集,自爆當年和嘟嘟合作拍《男親女愛》時,因睇錯通告遲到1小時,最後嘟嘟得到的懲罰是不睬他一整天。

另外,二汶開心透露6月會赴瑞典斯德哥爾摩的唱片公司歌曲庫去搜購歌曲,她亦可以帶自己創作的歌曲去賣,笑言:「到時成功的話,真係賣出國際。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!