網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月16日 星期一

又孖喬妹出國?宋仲基紐約搭的士被捕獲 __,宋仲基,宋慧喬,喬妹,

係咪又一齊去旅行呢?韓國男神宋仲基與女星宋慧喬因合作神劇《太陽的後裔》而譜出姊弟戀,二人於去年10月結婚後,十分享受二人世界,更不時甜蜜約會被捕獲。日 ...


係咪又一齊去旅行呢?


韓國男神宋仲基與女星宋慧喬因合作神劇《太陽的後裔》而譜出姊弟戀,二人於去年10月結婚後,十分享受二人世界,更不時甜蜜約會被捕獲。日前「雙宋」在首爾拍拖再被網民捕獲,可惜當時喬妹因為去了洗手間,網民只能與在洗手間門外等喬妹的宋仲基合照。

而昨晚便有粉絲在美國紐約街頭捕獲宋仲基,更有網民即時在自己的IG Story作直擊,當時宋仲基便是與宋慧喬的好友Jenie一起搭的士。Jenie昨日亦有更新Instagram,並上傳在紐約Times Square的照片,唔知喬妹今次有冇低調同行呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!