掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

籌措婚禮搵盲公竹!陳凱琳同江若琳勁好傾 __,凱琳,江若琳,陳凱琳,

Grace唔知係咪向江若琳請教婚事,勁好傾!藝人陳凱琳(Grace)、江若琳(Elanne)出席化妝品發布會,現場所見Grace與Elanne全程密密 ...


Grace唔知係咪向江若琳請教婚事,勁好傾!


藝人陳凱琳(Grace)、江若琳(Elanne)出席化妝品發布會,現場所見Grace與Elanne全程密密斟。問Grace是否向Elanne籌備婚禮事宜取經?她說:「我哋係第一次面對面咁見面,所以我哋先咁好傾。我本身都識Oscar(蕭潤邦)嘅,之前探班Oscar都有送小籠包請大家食。(你同Elanne傾生意嘢定婚禮嘢?)我有關心佢個婚禮嘅,我知喺12月23號,同埋都知佢開咗麵店。」

Grace表示自己平時多以素顏示人,問她男朋友鄭嘉穎有甚麼評價。她笑言:「惟有平時多啲做保養,等自己素顏嗰陣都好睇啲。(咁嘉穎鍾意你素顏多啲定化妝多啲?)我覺得睇場合啦,出街出show就會化妝,平時喺屋企嘅話會簡單啲素顏囉。」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!