網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月6日 星期五

又話飲得?子善爆馬國明頂茶:兄弟點會唔知 __,馬國明,

馬國明唔煙唔酒好仔呀!剛成為人夫的藝人林子善出席無綫新劇《棟仁的時光》宣傳,透露擺酒當晚沒有半分醉,皆因要為酒席結帳,問到是否因兄弟團馬國明幫手頂酒所 ...


馬國明唔煙唔酒好仔呀!


剛成為人夫的藝人林子善出席無綫新劇《棟仁的時光》宣傳,透露擺酒當晚沒有半分醉,皆因要為酒席結帳,問到是否因兄弟團馬國明幫手頂酒所致?子善笑謂:「佢頂我就ok!邊有啫!飲兩杯都係茶,睇新聞聽佢講到自己好勁,但做兄弟點會唔知,平時叫佢食煙,佢就答我食咗三包,佢都唔食嘅,吹水!」

唔知鄭嘉穎同某導演爭執

對於有指當晚鄭嘉穎與某導演發生爭執,子善表示聽不到,更謂:「因為林盛斌把聲已經蓋過晒啲人把聲,嗰晚全部朋友喺度,大家好高興。我忙於同賓客影相,影到完場都未完,所以唔清楚件事。(嘉穎飲大咗?)佢識節制,可能大聲兩句會令人有誤會。(嘉穎個樣好嬲!)識佢咁耐,佢個樣講緊笑都唔會笑,未必係嘅,我都冇問番佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!