網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月28日 星期六

唱到走晒音!吳海昕扮歌手自嘲唔知醜 __,吳海昕,

Sofiee做Alan新歌MV嘅女主角。藝人吳海昕(Sofiee)日前為歌手布志綸(Alan)的新歌《經得起變化》擔任MV女主角,更與攝製隊遠赴布拉格 ...


Sofiee做Alan新歌MV嘅女主角。


藝人吳海昕(Sofiee)日前為歌手布志綸(Alan)的新歌《經得起變化》擔任MV女主角,更與攝製隊遠赴布拉格進行拍攝。不過Sofiee在MV中飾演熱愛音樂少女,其實現實生活中她的音樂天分就認真麻麻,接受訪問時,她分享拍攝過程中的趣事:「因為我個角色係好鍾意唱歌,因為我唱歌唔好聽,拍到有一場我哋要搭一程船,真係要搭好耐,我又一邊掃緊結他,咪忍唔住開始唱,唱到走晒音咁,但係Alan喺個鏡頭面前一定要扮到一臉陶醉,仲要情深款款,事實係好難聽!嗰場戲絕對係對佢嘅演技大考驗,次次睇番嗰場戲我都覺得好好笑,我竟然夠膽喺專業歌手面前唱歌,真係有啲唔知醜,哈哈!」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!