掃呢頁CODE去手機

2018年4月21日 星期六

【條褲出自…】陳建州寸王力宏穿搭詭異 __,陳建州,王力宏,力宏,

王力宏,真係估你唔到!台灣藝人陳建州(黑人)同王力宏向來老友鬼鬼,二人都不時相約見面。呢日黑人就喺社交網上載兩個男人嘅聚會相,仲留言表示:「他是我朋友 ...


王力宏,真係估你唔到!


台灣藝人陳建州(黑人)同王力宏向來老友鬼鬼,二人都不時相約見面。呢日黑人就喺社交網上載兩個男人嘅聚會相,仲留言表示:「他是我朋友中最節儉、穿搭風格最詭異的人,你永遠不會知道他的穿搭邏輯,還有身上的單品是從哪來的?」

相中見到王力宏身穿綠色外套配以黑色復古花紋嘅褲子,黑人仲用好奇嘅眼光指住王力宏條褲,而王力宏則自豪咁舉起V字手勢,似乎對佢自己呢身嘅打扮非常滿意!

睇完相大家又估唔估到王力宏條褲係乜嘢品牌呢?答案就係…航空公司送嘅睡褲!真係估唔到作為天王級嘅王力宏個人係咁隨意,就算着贈品睡褲出街都一啲唔介意,唔少網民知道結果後都話,王力宏靚仔身形好,無論着乜嘢都咁好睇。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!