掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

廁所唔好亂去!李佳芯大爆電視台秘聞 __,李佳芯,

嘢唔可以亂食,廁所都唔可以亂去呀!相信好多人對電視台嘅工作環境都充滿好奇心,呢日SeeSeeTVBfacebook專頁就上載咗段片,請嚟無綫花旦李佳芯 ...


嘢唔可以亂食,廁所都唔可以亂去呀!


相信好多人對電視台嘅工作環境都充滿好奇心,呢日See See TVB facebook專頁就上載咗段片,請嚟無綫花旦李佳芯(Ali)為大家揭露電視台嘅一件秘聞,真係好得人驚呀!

片段一開始,Ali就坐喺度正經八斗同大家講:「我今日想同大家分享呢個大台Secret呢……」呢個開場白搞到一班電視迷好緊張,留言問:「咩嚟㗎?」之後Ali繼續細細聲話你知,原來電視城入面嘅餐廳、屋企、廁所布景都非常逼真,Ali話:「我哋發現真係有一啲臨時演員係用咗嗰個臨時布景洗手間,咁當然佢發覺佢去完之後,係撳極都沖唔去啦嗰啲水。」講到呢度,Ali已經有少少想笑,跟住個畫面就出現咗一舊屎飄過!

最後Ali笑住話其實呢個秘密好多人知道,佢仲勸喻以後有機會入電視城工作嘅朋友仔,千祈唔好亂去廁所呀,最後嘅結論就係:「嘢唔可以亂食,廁所都唔可以亂去!」大家要記住Ali BB嘅忠告

網民有話兒:

KXX Soi KXXn: 睇電視d(啲)水喉係有水架(0架)喎

HXXg CXi Kong:好明顯係啲臨記貪方便啫

Ka Xo CXXng:靚女唔屙屎

Goxxx:我會聽Ali BB話

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!