網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月30日 星期一

玩埋劉美君!林敏驄笑梁漢文射唔遠 __,林敏驄,劉美君,梁漢文,

真係笑死!由梁漢文、林敏驄主持的ViuTV全新遊戲節目《GoodNightShow全民星戰》今日首播,節目每集均會請來星級嘉賓大玩遊戲,爭奪逾百萬獎金 ...


真係笑死!


由梁漢文、林敏驄主持的ViuTV全新遊戲節目《Good Night Show全民星戰》今日首播,節目每集均會請來星級嘉賓大玩遊戲,爭奪逾百萬獎金,繼第一集的譚詠麟之後,第二集與第三集分別有劉美君、黃日華與羅鈞滿。

林敏驄不改百厭本色,當他向劉美君介紹遊戲「尿尿小水槍」時,笑指遊戲道具尿尿小童銅像是根據梁漢文的形象塑造,並指:「同佢(梁漢文)一樣,都射唔得幾遠。」當問到如何令尿尿小童射水?他出手按梁漢文的下腹道:「要按一按佢個膀胱。」玩遊戲時,林敏驄又擾騷劉美君,搞到劉美君邊扶着尿尿小童下身的出水口邊說:「唔好搞啦﹗你又唔識用呢啲嘢!」

而黃日華玩遊戲「串得你起」時,非常有信心,他自爆自小就在屋邨兼職拮魚蛋,不過,到玩「番茄迷宮」時就有點蝦碌,番茄繞了幾個圈才被運到迷宮的終點,完成遊戲後,黃日華大口食番茄並嗌爽,他更道理王上身:「呢個番茄同做人一樣,兜兜轉轉,兜咁多個圈都唔識搵個窿入去。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!