網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月8日 星期日

囡囡對其他奶類敏感 張嘉兒繼續餵人奶 __,張嘉兒,

囡囡真係陰公豬…藝人張嘉兒和王愛倫出席慈善跑,講到嘉兒做了母親後,身型依然很Fit,嘉兒表示:「因為都有Keep住運動,有去游水。(同B女Leora一 ...


囡囡真係陰公豬…


藝人張嘉兒和王愛倫出席慈善跑,講到嘉兒做了母親後,身型依然很Fit,嘉兒表示:「因為都有Keep住運動,有去游水。(同B女Leora一齊游?) 都有同BB去游水,之前先啱啱去完新加坡返嚟,初頭BB落水都好驚,不過玩玩吓就玩得好開心。(再追仔?)都有諗過,因為屋企自己都係4姊妹,所以都想生多個。」雖然Leora已經1歲半,但仍給她餵哺人奶,嘉兒解釋:「因為佢對奶類嘅嘢都會敏感,就算點佢都會出紅疹,好彩我食奶類製品BB又冇影響,所以我就唔使戒口,可能佢仲細,大啲兩歲後,到時免疫系統同消化系統都會強壯啲,應該就會有改善。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!