掃呢頁CODE去手機

2018年4月26日 星期四

【網民之謎】女神嫁咩人?無綫前主播羅鈺文親解畫 __,無綫,女神,羅鈺文,

無綫前新聞女主播羅鈺文(Yuki)今年2月離開新聞界,已經喺傳媒界打滾咗9個年頭嘅佢,既然已跨過七年之癢,點解會轉型擔任財經公司管理層?問Yuki係咪 ...


無綫前新聞女主播羅鈺文(Yuki)今年2月離開新聞界,已經喺傳媒界打滾咗9個年頭嘅佢,既然已跨過七年之癢,點解會轉型擔任財經公司管理層?問Yuki係咪婚後想生活變得更有規律,訪問當日由老公Leo全程陪伴嘅Yuki笑一笑說:「其實o依家嘅老闆,喺16年已經有叫我幫手,但嗰時覺得仲係好鍾意做傳媒,而且加入TVB只係3年幾,都想再做下,學多啲嘢,所以就婉拒咗對方邀請,估唔到相隔兩年,對方仲記得我,所以轉工係被對方誠意打動。」

目前生活比以前穩定,Yuki坦言都有不習慣地方:「o依家係返朝九晚六,同以前好唔同,不過由新聞轉去財經界,係有好多嘢學,見嘅人好多,都要學點同人打交道都係大挑戰。」

比Yuki先離職嘅師兄師姐一大籮,方健儀、周嘉儀、蔡雪瑩、黃紫盈、伍家謙等人紛紛轉型,更有指前主播成為藝人競爭對象「爭飯食」,問Yuki可有考慮做幕前工作?佢表示:「離職後係有唔同機構搵過我傾,問我有乜合作空間,但我諗會先兼顧目前工作,如果有機會都唔會排除有可能性,因為自己離開咗都有掛住幕前,有時會睇番自己最後一次新聞報道或天氣報道!」

話晒Yuki都做過宅男女神,前年封盤嫁人後,唔少網民對其丈夫身份一直感到好奇,究竟係何方神聖有幸被女神戀上?之前有傳Yuki老公係消防員,仲身材健碩,不過Yuki受訪當日,一直喺鏡頭後監場嘅老公,似乎不如網民形容嘅……健碩喎!Yuki即時為大家揭開謎底:「其實係誤會,消防員係我好朋友,嗰時啱啱畢業準備入TVB,朋友啱啱passing out,我哋影咗張相,咁就傳咗佢係我男朋友喇。我哋大家都成日攞嚟講笑,其實我先生係空中服務員。」

場地提供:The AIR (The ONE)

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(右圖攝影:林賓尼) 眨吓眼,羅鈺文已為人妻兩年。

o依家佢返朝九晚六,完全OL生活,有好多嘢都要適應。

羅鈺文前年封盤嫁人(互聯網圖片)

羅鈺文老公被指係位身形健碩嘅消防員,實情係空中服務員。(羅鈺文Instagram圖片)

喺羅鈺文Ig中唔難搵到佢老公啲相,見佢哋有時會孖咇約朋友食飯,圖中為羅鈺文與老公及無綫娛樂新聞台許文軒。(羅鈺文Instagram圖片)

鍾意就快D Share啦!