網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月25日 星期三

【命中注定】四大天王榮升四大外父 __,

之前一直有指「四大天王」張學友、劉德華及郭富城全部都生女,如果黎明都生女的話,昔日樂壇「四大天王」便齊齊榮升「四大外父」,果然Wing同樣為黎明誕B女 ...


之前一直有指「四大天王」張學友、劉德華及郭富城全部都生女,如果黎明都生女的話,昔日樂壇「四大天王」便齊齊榮升「四大外父」,果然Wing同樣為黎明誕B女。



郭富城去年當爸

去年獲內地網紅妻子方媛(Moka)為他誕下囡囡Chantelle,平日予人「冇腳雀仔」形象的城城,如今提起囡囡便甜到漏。



劉德華保持低調

和朱麗倩於2008年6月在美國賭城拉斯維加斯註冊結婚,婚後朱麗倩繼續低調,直至2012年為華仔添女劉向蕙(Hanna)。



張學友兩位千金

最早做人父的學友,1996年和羅美薇拉埋天窗,婚後生了兩位千金張瑤華(Zoe圖)及張瑤萱,今年分別17及13歲。




鍾意就快D Share啦!