網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月21日 星期六

面癱後首次外遊 李明蔚遊日着和服償心願 __,

李明蔚早排就去咗日本玩。抗癌歌手李明蔚(Sarena)早前偕堂姐一起到日本東京和大阪旅遊,她坦言今次是其面癱及聲帶癱瘓後首次外遊,故在出發前非常緊張: ...


李明蔚早排就去咗日本玩。


抗癌歌手李明蔚(Sarena)早前偕堂姐一起到日本東京和大阪旅遊,她坦言今次是其面癱及聲帶癱瘓後首次外遊,故在出發前非常緊張:「因為擔心身體應付唔到,好彩堂家姐安排嘅行程都輕鬆,好照顧我需要,所以成個旅程都好順利。」

Sarena透露此行觀賞了不少美景,還吃了很多美食,令她樂而忘返:「今次做咗自己想做嘅嘢,例如睇櫻花、浸溫泉同着和服,仲食咗好多美食!我記得有一餐食咗懷石料理,都係第一次試,呢個旅程食得開心玩得開心,簡直唔想返香港呀!」她又指此行令她更懂得要放鬆心情,才有力量面對自己的病。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!