掃呢頁CODE去手機

2018年4月11日 星期三

同新男團成員撞樣 楊丞琳都嗌似 __,楊丞琳,

唔知大家覺得似唔似呢?內地選秀節目《偶像練習生》早前已經完滿落幕,當中有份成為新男團NinePercent成員之一嘅Justin(黃明昊),曾經被網民 ...


唔知大家覺得似唔似呢?


內地選秀節目《偶像練習生》早前已經完滿落幕,當中有份成為新男團Nine Percent成員之一嘅Justin(黃明昊),曾經被網民譽為係「男版楊丞琳」。Justin喺節上講過如果有妹妹,一定會介紹畀導師李榮浩認識,仲話妹妹一定會好似楊丞琳(Rainie)!

Rainie就喺社交網開直播,而且仲大玩變身,有鬍鬚滿面嘅,又有變醜嘅,相當搞笑!隔咗一晚,Rainie今日就喺社交網甫咗一張相,並留言:「有人發這張圖到我微博評論,原來我們這樣的長相,可男可女,可帥可美,可塑性真強。」事源有網民將Rainie尋晚嘅直播截圖同Justin做對比之餘,仲甫埋畀Rainie睇。平時分開睇都唔覺咁似樣,擺埋一齊真係似到十足十,難怪一班網民都笑言Rainie係Justin嘅親家姐,仲有人問Rainie有冇考慮吓姊弟相認添!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!