掃呢頁CODE去手機

2018年4月11日 星期三

陰功!龐景峰跑步唔等埋女友慘被怒睥 __,龐景峰,

咁衰唔等埋女朋友?!藝人郭秀雲兒子龐景峰(Andrew)不但功夫了得,日前參加慈善跑步比賽更一舉奪得藝人組八公里賽事冠軍,他自言十分喜歡跑步,平時亦會 ...


咁衰唔等埋女朋友?!


藝人郭秀雲兒子龐景峰(Andrew)不但功夫了得,日前參加慈善跑步比賽更一舉奪得藝人組八公里賽事冠軍,他自言十分喜歡跑步,平時亦會孖住女朋友Peggy一齊練跑:「Peggy都好鐘意跑步,佢都係運動細胞好強嘅女仔,以前係韻律泳嘅港隊成員同跳水後備,好開心佢係會做運動,同我有共同興趣,我哋夜晚會一齊去跑步,跑完之後就一齊去糖水鋪食個豆腐花,因為冇咁肥,食完再搭的士返屋企。」

不過他自爆慈善跑當日被女朋友咋形:「Peggy嗰日都有同我一齊跑八公里賽事,但係佢就同自己啲同事一隊,所以我哋要分開跑,返緊轉頭嘅時候我有見到佢,結果佢就睥住我,問我做乜唔等佢,仲嬲咗我,話我呢個男朋友一到比賽嘅時候就一支箭咁飛咗去。」

Andrew又話自己平時都會恆常練跑,過去亦曾參加不同的馬拉松賽事,接下來的目標是要挑戰渣打馬拉松:「我本身有功夫底,氣量係足夠,跑長跑唔會攰,平時一個禮拜會喺屋企附近跑四、五晚,下年想挑戰埋渣馬,我未試過跑足一個馬拉松賽事冇停過,希望參加渣馬嘅全馬賽事可以逼自己跑足全程。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!