掃呢頁CODE去手機

2018年4月11日 星期三

蕊蕊化身美人魚 潛入魚缸極「胸」猛 __,蕊蕊,美人魚,陳蕊蕊,

蕊蕊以美人魚大使身份前往新加坡參加亞洲國際潛水展覽。藝人蕊蕊近年積極發展美人魚泳術學校,日前她以美人魚大使身份前往新加坡參加當地舉行的ADEX亞洲國際 ...


蕊蕊以美人魚大使身份前往新加坡參加亞洲國際潛水展覽。


藝人蕊蕊近年積極發展美人魚泳術學校,日前她以美人魚大使身份前往新加坡參加當地舉行的ADEX亞洲國際潛水展覽,她表示之前曾參加過北京與深圳的潛水展,新加坡則是第一次,而且屬最大型,故心情特別興奮,她說﹕「現場有好多唔同界別嘅名人,例如首位水底攝影師,所有潛水嘅人都好尊敬佢,我好慶幸可以同佢合照,佢仲送咗張明信片送畀我,真係好開心。當然仲有嚟自世界各地學美人魚泳術嘅人,好開心可以同佢哋交流。」

蕊蕊在展覽中不單要表演美人魚泳術,還要在講座上演講,她坦言﹕「對我嚟講喺一個咁細嘅魚缸去表演都有難度,但最難係要演講,要講二十分鐘,係一個考驗,我都準備咗好多相同影片。」她稱今次最意想不到是新加坡也有其粉絲,他們專程來接機又會場支持她。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!