掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

掛到甩肺!李旻芳黃耀英分隔兩個月勁癡纏 __,李旻芳,

搵銀緊要!唔係邊有錢拉埋天窗呀!藝人李旻芳(Lucy)同男友黃耀英(Darren)一直感情穩定,Darren早前到內地拍攝新劇《包青天再起風雲》,佢哋 ...


搵銀緊要!唔係邊有錢拉埋天窗呀!


藝人李旻芳(Lucy)同男友黃耀英(Darren)一直感情穩定,Darren早前到內地拍攝新劇《包青天再起風雲》,佢哋分隔兩地足足2個幾月,令Lucy心掛掛!Lucy坦言諗過去探班,點知畀男友狠狠拒絕,佢表示:「今次係拍拖以嚟分開得最耐嘅一次,其實我好想過去探Darren,但佢話一個女仔過嚟好危險,我唔想佢擔心先冇去探班,依家日日都玩視像電話聯繫感情。」

雖然Darren仲有一段時間先拍完劇返港,但Lucy已經諗好晒慶祝活動,幫對方洗塵,果然係好女友!佢透露:「我會陪Darren食自助餐食餐飽,因為佢食唔慣內地嘅食物,同埋都好掛住香港嘅嘢食,特別掛住我媽咪煮嘅雞翼同牛排。同埋我哋會去主題公園玩成日,Darren都有Plan好晒其他活動,例如帶我食好嘢同一齊放狗狗。」相當之Sweet!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!