掃呢頁CODE去手機

2018年4月26日 星期四

【陳偉霆都嗒過】咀黎諾懿好激? 夏文汐全裸演《唐朝豪放女》仲正 __,夏文汐,黎諾懿,陳偉霆,

【陳偉霆都嗒過】咀黎諾懿好激?夏文汐全裸演《唐朝豪放女》仲正最近《逆緣》終於講到黎諾懿愛上夏文汐,沙灘呢一場示愛兼kiss戲,真係睇到唔少巴打面紅紅。 ...


  • 【陳偉霆都嗒過】咀黎諾懿好激? 夏文汐全裸演《唐朝豪放女》仲正


  • 最近《逆緣》終於講到黎諾懿愛上夏文汐,沙灘呢一場示愛兼kiss戲,真係睇到唔少巴打面紅紅。雖然係極重口味,但係亦都引嚟其他巴打力撐夏文汐好索,好有韻味。

    戲入面就講過佢套《烈火青春》,當時佢已經同湯鎮業喺電車到打得火熱。 不過,大台就冇提到《唐朝豪放女》呢套戲,夏文汐喺入面有唔少畫面全裸示人,仲有同萬梓良肉搏場口。同男人肉搏,咁都未算激,仲有女女畫面,絕對係符合「豪放女」呢個主題。 52歲嘅夏文汐算係keep得幾好,當然唔可以用青春少艾個時相比,以熟女嚟講都算有一定吸引力。有人就覺得夏文汐同黎諾懿呢pair似母子多過似姊弟,其實夏文汐都係大黎諾懿15年而已。

    不過,講到姊弟戀頭啖湯,黎諾懿就輸咗俾陳偉霆啦! 唔緊要,反正依家一眾巴打都葡萄黎諾懿食到姐姐,雖然遲過陳偉霆食姐姐,總好過巴打得個睇字。
    唔知黎諾懿之後會唔會拍好多類似角色呢?

    52歲都算keep得唔錯

    《唐朝豪放女》入面,夏文汐有不少裸露鏡頭

    同萬梓良肉搏係必睇場口

    《唐朝豪放女》呢一個畫面非常經典

    仲有女女畫面

    鍾意就快D Share啦!