網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月2日 星期一

行李箱出賣!潘瑋柏被爆有新戀情 __,潘瑋柏,

潘瑋柏有拖拍?台灣歌手潘瑋柏有型又唱功了得,吸引唔少女粉絲喜愛。即將喺北京開個唱嘅佢,其演唱會門票開賣不足一小時就全數清空,人氣超勁!不過近日就有指瑋 ...


潘瑋柏有拖拍?


台灣歌手潘瑋柏有型又唱功了得,吸引唔少女粉絲喜愛。即將喺北京開個唱嘅佢,其演唱會門票開賣不足一小時就全數清空,人氣超勁!不過近日就有指瑋柏有新戀情,對象係上海一間航空公司嘅空姐,有指二人喺上海透過朋友認識,而因為二人同樣喺社交網甫咗張唔同角度嘅紅色行李箱相片,令戀情曝光。今日瑋柏就喺上載一張坐喺跑車好CHOK嘅個人照,仲話:「做的的好也黑,不屬實也黑,沒資格也黑,你也只會黑,白的說成黑,你的心已黑,我的跑車黑,謝謝繼續黑。」網友都如果瑋柏真係有新戀情,都希望佢幸福快樂!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!