掃呢頁CODE去手機

2018年4月23日 星期一

陸永大數三宗罪!龔嘉欣港女病入膏肓 __,嘉欣,陸永,港女,龔嘉欣,鍾嘉欣,

不過小編就認為,首先你要有個女朋友!好多人都話香港女仔係「不懂撒嬌的女人」,唔夠溫柔體貼,仲話有幾種常見通病,搞到被標籤「港女女友」。龔嘉欣透過big ...


不過小編就認為,首先你要有個女朋友!


好多人都話香港女仔係「不懂撒嬌的女人」,唔夠溫柔體貼,仲話有幾種常見通病,搞到被標籤「港女女友」。

龔嘉欣透過big big channel上載一段同陸永扮演情侶嘅短片,當中嘉欣扮演三種港女女友通病,被陸永封為最差女友。第一種係「阻男友打機」,相信10個女友有9個都唔鍾意身邊嗰位成日打機,片中嘉欣出盡辦法,包括好嗲話:「陪我shopping」、喺男友打機時打掃行嚟行去。

而第二種就係「食咩都話無所謂」,陸永就話:「肚餓不如食嘢!你想食咩?」嘉欣話:「好呀!無所謂!你諗」陸永話:「不如打邊爐?」嘉欣秒回:「好似有啲熱氣。」陸永都有啲躁:「壽司?」嘉欣又話:「生冷嘢喎!」女仔係三心兩意啲嘅!

最後一種係「女仔話晒事」,相信好多男士試過一個經驗係當女友話一齊自拍時,都會講句:「我影呢面會好肥,都係你拎」又會要求另一半要擺甫士,就係好似片中嘉欣同陸永咁。除咗影相之外,就係女友有晒自己銀行、電話、社交網等密碼!好多男網民都大呼冇晒私隱,仲話想有個「撒嬌嘅女朋友」,有啲女網民就為自己平反,指自己搞咁多嘢都係想為男友好同埋陪多啲自己,其實兩個人相處最緊要就係溝通同包容,咁先可以一齊行更遠嘅路㗎嘛!

網民有話兒:

TIXXNCVX :女士真係要行出嚟為自己平反呀!

KIWXX MXX:其實都係想男友陪自己啫,都好正常嘅事。

PIVB XXM:講中晒心聲。

JOYXX BXX:最緊要溝通同包容,咁先可以一齊行更遠嘅路。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!