掃呢頁CODE去手機

2018年4月19日 星期四

忍手少買衫畀囡囡 陳倩揚頂巨肚賺奶粉錢 __,倩揚,陳倩揚,

全家出動陪佢!身穿飄逸、少露肩長裙的藝人陳倩揚,挺着只有7個月大的「巨肚」,帶同兩名囝囝及先生出中環一個活動,她笑言現階段仲行得走得,心情好輕鬆:「聽 ...


全家出動陪佢!


身穿飄逸、少露肩長裙的藝人陳倩揚,挺着只有7個月大的「巨肚」,帶同兩名囝囝及先生出中環一個活動,她笑言現階段仲行得走得,心情好輕鬆:「聽日(20日)會去做產檢,又可以見吓佢。(緊唔緊張?)冇時間緊張、憂慮,依家都係Keep住做嘢,都仲係做嘢心態,嚟緊會Plan吓哥哥同細佬啲暑期班,因為我坐月嗰陣佢哋放暑假。」

倩揚又透露最近開始幫囡囡準備睡床等用品,唯獨是衫就好多都由朋友轉贈,忍手力非常強,經佢手買嘅衫唔超過十件:「妹妹都會着番哥哥啲衫。(但男仔衫喎!)家居服都可以嘅,出街先靚啲。同埋依家都有搵哥哥、細佬幫手抹吓啲床、摺吓襪,順便調節佢哋心情迎接新生命,以生命教導生命。」她仲笑話最近學懂斷捨離,清空屋企啲地方,又會叫囝囝將多出的玩具捐給有需要的小朋友。

同埋另一靚媽名模Ana. R身穿紫色貼身裙,與女性友人現身會場,雖然Ana. R凸出巨肚,但四肢依然纖瘦,令人非常羨慕!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!