掃呢頁CODE去手機

2018年4月21日 星期六

躁狂+大俠?洪杰想演戲打破斯文形象 __,

洪杰想演啲躁狂角色,仲有就係拍古裝做大俠,貪佢威風凜凜。歌手洪杰日前首次到「金像獎頒獎典禮」做現場觀眾,當晚他更化身小粉絲不停集郵,包括出爐影后毛舜筠 ...


洪杰想演啲躁狂角色,仲有就係拍古裝做大俠,貪佢威風凜凜。


歌手洪杰日前首次到「金像獎頒獎典禮」做現場觀眾,當晚他更化身小粉絲不停集郵,包括出爐影后毛舜筠、任達華等,當中他表示最驚喜是見到台灣音樂人黃韻玲:「佢係我非常欣賞嘅前輩,以前我喺外國長大時都係同班台灣朋友一齊,我屋企睇電視都係睇台灣綜藝同音樂節目,我由十幾歲已欣賞佢,所以喺晚會見到佢一定要影合照。」

問到之後可想嘗試拍戲?洪杰表示:「都有朋友問點解唔見你拍戲,或者唱下啲電影主題曲,其實一直都想試,之前都試過拍幾套戲,覺得拍戲係幾有趣,希望以後會多啲機會。(想拍咩角色?)之前拍戲都拍啲騎呢啲嘅角色,例如古惑仔,我知我嘅性格斯文、內向啲,所以想試下挑戰有狂躁症嘅角色,我都想像唔到呢個嘅自己會係點,同埋古裝片嘅大俠都有興趣試吓,好威風凜凜。」他亦表示認識了個導演,對方想叫他做古惑仔的角色,笑言會考慮吓。另外,他透露下周將出席一間娛樂公司的開幕,自己之後會到這公司旗下的音樂學校任教。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!