掃呢頁CODE去手機

2018年4月9日 星期一

孖林師傑現身!歐陽巧瑩疑走光露底 __,林師傑,歐陽巧瑩,

林師傑同女友歐陽巧瑩情侶檔出席活動。藝人林師傑與女友歐陽巧瑩出席明珠台《星夢郵輪呈獻:明珠絕色:深海大世界》記者會,歐陽巧瑩穿着通窿短褲現身,更疑似走 ...


林師傑同女友歐陽巧瑩情侶檔出席活動。


藝人林師傑與女友歐陽巧瑩出席明珠台《星夢郵輪呈獻:明珠絕色:深海大世界》記者會,歐陽巧瑩穿着通窿短褲現身,更疑似走光透出黑色底褲。巧瑩在台上大爆男友經常「潛水」玩失蹤,師傑受訪時呼寃,巧瑩即刻為男友解圍:「我哋兩個都好深閨,兩個一齊『潛水』。因為最近好多朋友都問我哋婚禮嘅嘢,我哋都唔識答、要『潛水』避佢哋。」兩人結婚在即,林師傑稱婚期由11月23日改為11月22日,已找到合適場地,但其他細節仍未安排,巧瑩坦言:「乜都未搞、好擔心,只係搵咗姊妹團,會有朱晨麗、劉佩玥、蔚雨芯、王子涵同麥美恩。」而師傑笑言身邊有不少朋友想幫忙,但因為他們對婚事沒有所謂及没要求,所以朋友也不知該如何幫手。至於兄弟團方面,師傑自言心目中已有人選,但因為怕醜,所以要儲夠勇氣開口邀請。

大讚導遊靚仔

師傑透露6月起要接拍兩部劇集,之後要靠未來太太負責籌備婚禮。另外,提到日前播出巧瑩去帛琉拍攝的《3日2夜》,她大讚當地導遊靚仔、大隻又細心,師傑即反擊說:「我見到佢掟你落水喎!」巧瑩則笑言:「因為佢掟我落水,所以好失望,先返嚟香港搵你。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!