網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月20日 星期五

張敬軒升呢做老闆 孫耀威夫婦孖超蓮撐場 __,張敬軒,孫耀威,何超蓮,超蓮,

張敬軒最近就升呢做餐廳老闆。歌手張敬軒(軒仔)早前踩入飲食界,開設餐廳做老闆,人緣甚廣嘅佢獲多位圈中好友支持,呢晚輪到孫耀威夫婦撐場。孫耀威喺社交網上 ...


張敬軒最近就升呢做餐廳老闆。


歌手張敬軒(軒仔)早前踩入飲食界,開設餐廳做老闆,人緣甚廣嘅佢獲多位圈中好友支持,呢晚輪到孫耀威夫婦撐場。孫耀威喺社交網上載咗合照,見到佢攞住枝酒,同軒仔齊齊舉V影相,睇嚟言談甚歡。剛榮升做食店老闆娘嘅何鴻燊千金何超蓮亦在場,唔知佢哋當晚係咪摸住酒杯底,大談生意經呢?

而孫耀威亦對軒仔間餐廳讚不絕口,佢留言話:「好友敍舊!一直聊天到半夜,多謝軒仔的超級晚餐!我給他米芝蓮100粒星!」相當捧場!不過唔少網友都好奇點解超蓮會識孫耀威夫婦,笑言佢哋睇落大纜都扯唔埋,但睇番孫耀威夫婦之前亦有撐超蓮間食店,就知佢哋真係關係好好!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!