網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月26日 星期四

麥美恩發晒火!陸浩明生日被整蠱又驚又喜 __,麥美恩,陸浩明,

好有愛呀~藝人陸浩明(6號)今日正日生日,昨日完成bigbigchannel記者會後,晚上與麥美恩拍攝「bigbigshop」宣傳片時,獲麥美恩、馮盈 ...


好有愛呀~


藝人陸浩明(6號)今日正日生日,昨日完成big big channel記者會後,晚上與麥美恩拍攝「big big shop」宣傳片時,獲麥美恩、馮盈盈、麥明詩等送上蛋糕慶生。麥美恩更趁6號吹蠟燭時,將忌廉塗在他鼻上。

6號接受東網訪問時表示:「佢哋同幕後夾好咗嚟一個大整蠱。麥美恩拍到中途突然要加稿,佢發脾氣唔拍,我同監製講話唔緊要,我代佢拍埋,都有啲火藥味,都搞咗一陣。但原來係一場戲,之後《#後生仔傾吓偈》成班同事馮盈盈、麥明詩等攞住個蛋糕入嚟,我嗰時先如夢初醒,佢哋畀驚喜同我慶祝生日。」

他又謂經常笑人容易被整蠱,但今次反而成功被整蠱,6號說:「我都好開心,成班同事好有愛,因為馮盈盈同麥明詩加埋班後生仔,佢哋其實已經放咗工。佢哋等我同麥美恩拍宣傳片拍到八點幾先出嚟送驚喜畀我。馮盈盈犧牲陪男友嘅時間,麥明詩可能犧牲咗識男仔嘅時間嚟同我慶祝,所以都好多謝佢哋。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!