掃呢頁CODE去手機

2018年4月3日 星期二

三十而立!譚永浩唔再懶散為演藝事業發奮 __,

大個仔!不少藝人都默默耕耘多年,只等待好機會,讓觀眾記得他們的名字,包括無綫藝人譚永浩(Jarryd)早於16歲入行,2004年讀書時被發掘拍攝《赤沙 ...


大個仔!


不少藝人都默默耕耘多年,只等待好機會,讓觀眾記得他們的名字,包括無綫藝人譚永浩(Jarryd)早於16歲入行,2004年讀書時被發掘拍攝《赤沙印記四葉草2》,其後於2010年贏得英皇新秀歌唱大賽雙料冠軍,奈何因該屆沒有跟無綫合辦,Jarryd未有一炮而紅,再過一段時間他報讀無綫藝員訓練班,但畢業後多數被安排做節目主持,到最近他離開J2節目《安樂蝸》這個Comfort Zone,矢志有更多拍劇及唱歌機會,就在「29+1」這一年,Jarryd有感而發,翻唱舞台劇「29+1」主題曲《鏡子說》,當是禮物送給亦師亦友的舞台劇主角彭秀慧之外,亦想自勉一番!他更製作MV,回顧多年來的演藝生涯片段,16歲的Jarryd樣子稚嫩可愛!MV配上Jarryd的歌聲,其實相當感動!

Jarryd說:「呢個MV就當係我對自己一個小回顧,小總結,感激一路以嚟出現過喺我身邊,共同進退嘅戰友,我感覺到好似返番去起點,再有一啲新機會,最開頭我第一套劇就有一個角色,但過咗好多年,做好多嘢都未必有人知,依家開始喺電視度多番見我,好似兜兜轉轉咁,但呢十幾年我經歷咗好多嘢,依家多咗智慧知道應該要點做,最開心嘅係,十幾歲時成日畀人話我懶散,依家身邊嘅人都讚我勤力,會努力為夢想進發。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!