網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月15日 星期日

金像獎:彭秀慧反擊杜汶澤「我冇瞓咪得!」 __,金像獎,彭秀慧,杜汶澤,

彭秀慧話佢自己冇瞓着咪得囉!憑電影《29+1》贏得金像獎「新進導演」的彭秀慧,在後台接受訪問,她說:「呢個獎對我嚟講好大件事,係投資方投資自己將來,所 ...


彭秀慧話佢自己冇瞓着咪得囉!


憑電影《29+1》贏得金像獎「新進導演」的彭秀慧,在後台接受訪問,她說:「呢個獎對我嚟講好大件事,係投資方投資自己將來,所以我哋要做好啲,今次得獎亦代表自己要好自為之。(多謝咩人?)要多謝相信我嘅人,我由舞台去到電影,相信與不相信我人都要多謝,因為佢哋嘅說話就係我哋嘅動力,令我有信心做好呢件事!」

由舞台劇演員到電影導演,她坦言冇諗過會在電影大展腳:「編劇好玩,今次攞獎係機會亦係緣分,之前都推過好多次電影作,因為覺得自己未係時候!」之前杜汶澤稱在飛機上看她的電影瞓着,彭秀慧說:「我自己冇瞓着咪得囉!我做咗十幾年創作,心理調整咗好耐,成日問自己邊啲重要,我要做自己鍾意嘅嘢,我份人好硬頸,老闆蕭定一話我有99個缺點,我叫講一個優點可以嗎?佢話『執着』,做好每一件事!今次呢個作品,係畀自己一個交代。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!