網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月1日 星期日

【挑機杜汶澤!】弗爆田蕊妮晒六舊腹肌 __,杜汶澤,田蕊妮,

田蕊妮甫相大晒健身成果。藝人杜汶澤一向鍾意健身操肌,連之前去日本都Keep住密密操。正所謂「近朱者赤,近墨者黑」,佢老婆田蕊妮亦受佢影響、鍾意咗做Gy ...


田蕊妮甫相大晒健身成果。


藝人杜汶澤一向鍾意健身操肌,連之前去日本都Keep住密密操。正所謂「近朱者赤,近墨者黑」,佢老婆田蕊妮亦受佢影響、鍾意咗做Gym!呢日田蕊妮喺社交網甫相,大晒自己努力健身嘅成果,相中見佢着上運動Tube Top,腹部位置有六舊明顯嘅腹肌,就連好多女仔夢寐以求嘅馬甲線同小蠻腰都有齊添!

田蕊妮留言分享Keep Fit心得:「愛上了做運動後已不相信磅數而是相信鏡子。愛上了做運動後已不相信節食而是懂得怎麼食。」唔少網民都大讚佢索爆,仲笑言佢操到咁弗,一定搞到佢老公好大壓力喎!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!