網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月22日 星期日

名人:江碧蕙力撐女人要靠自己 __,江碧蕙,

江碧蕙認為女人要靠自己。前女騎師江碧蕙(Sherie)與法籍網球教練老公Jerome,一起出席關於女性自主的微電影活動。Sherie透露現今女性被很多 ...


江碧蕙認為女人要靠自己。


前女騎師江碧蕙(Sherie)與法籍網球教練老公Jerome,一起出席關於女性自主的微電影活動。Sherie透露現今女性被很多框框局限自己,鼓勵她們不要被其他人的想法影響自己:「應該要識得為自己打算,唔好因人哋一句說話影響自己一生。因為你嘅生活好同唔好冇人幫到你,最終都係靠自己。」問到兩位是否有給仔仔自主權?Sherie坦言這是非常重要的事:「當時我跟前夫離婚時,需要經過同小朋友嘅商量,佢哋嗰時同我講會留喺法國唔會走,因為佢哋要繼續留低完成佢哋嘅學業,有自己嘅圈子,所以我都好明白,尊重佢哋嘅決定同選擇。」又表示希望女性要終於自己決定,不要因小朋友的關係,影響自己的選擇,要懂得為自己着想。

至於問到在家是否由老公話事?Sherie謂與老公互相尊重,彼此一起決定:「兩個人相處需要包容溝通,當發生問題時,會同老公即時傾,唔會留到第二日。」她亦透露近來跟老公學網球,一星期上兩堂:「啱啱學咗少個兩個月,佢一個禮拜同我上兩堂,我唔係話想參加比賽,希望去到一個老公會滿意嘅Level,都有少少壓力。不過打得好佢會讚,差啲佢會用搞笑方式叫你再努力,所以都學得好開心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!