掃呢頁CODE去手機

2018年4月24日 星期二

請教爸爸!黃長興演活潮州戇男 __,黃長興,

原來長興本身都係潮州人!藝人黃長興於新劇《棟仁的時光》中,要大講潮州話,說得相當不俗,原來長興本身都是潮州人,但識聽不識講,他表示當知道自己要演這個角 ...


原來長興本身都係潮州人!


藝人黃長興於新劇《棟仁的時光》中,要大講潮州話,說得相當不俗,原來長興本身都是潮州人,但識聽不識講,他表示當知道自己要演這個角色時,有向爸爸請教及偷師,因為長興的爸爸不時都會以視象用潮州話跟親戚們溝通。他謂:「都上番幾堂同問爸爸,有時喺現場拍緊,發現有問題都會即劇whatsapp爸爸問,但老人家有時未必即時覆到,惟有靠自己,最終總算過到骨。」而長興劇中的角色斯斯文文、傻傻的,但昨晚一集他發火與袁偉豪鬧交,笑言自己終於做回一個「真正」的潮州佬。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!