掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

【娛圈好人好事】陳國邦波波池瞓身為家長搵電話:幫得就幫 __,陳國邦,

香港人情並非紙咁簿,有不少藝人都好肯幫人,上星期陳國邦跟羅敏莊帶女兒去波波池玩,期間有家長遺失電話。由於校了震機,個波波池又大,真係好難搵!陳國邦不理 ...




香港人情並非紙咁簿,有不少藝人都好肯幫人,上星期陳國邦跟羅敏莊帶女兒去波波池玩,期間有家長遺失電話。由於校了震機,個波波池又大,真係好難搵!陳國邦不理藝人身份,瞓身地氈式搜索,堅係瞓身,成個人蹲下來去搵,搵得好落力。

陳國邦覺得只是舉手之勞,更話幫得就幫。其實他平日帶女兒,一齊去為老人家義演,呢啲咪身教囉!

除陳國邦之外,不少藝人熱心助人,好似大台綠葉楊證樺,之前就在交通意外現場,幫手指揮交通。

於劇集中成日做惡婆的馬蹄露,原來亦好有愛心,有網民見到她常在大埔,派飯盒給執紙皮的婆婆。阿Sa被她感動,主動話將來可以一齊去關懷長者,真係好人好事呀!




鍾意就快D Share啦!