網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月17日 星期二

唔願郁!鄭希怡頂硬上推囡囡「溜冰」 __,鄭希怡,

咁玩法Yumiko一定好攰!藝人鄭希怡(Yumiko)嘅囡囡梁浸浸一向都活潑好動,所以Yumiko不時都帶佢周圍去玩。呢日Yumiko就帶浸浸去溜冰, ...


咁玩法Yumiko一定好攰!


藝人鄭希怡(Yumiko)嘅囡囡梁浸浸一向都活潑好動,所以Yumiko不時都帶佢周圍去玩。呢日Yumiko就帶浸浸去溜冰,仲喺社交網同網友分享佢兩母女去溜冰嘅相,相中見到佢哋母女裝上陣齊齊擺出溜冰甫士,場面搞笑。

之後,Yumiko再上載一段短片,片中見到Yumiko一邊溜一邊推住坐喺海獅上嘅浸浸,浸浸仲好開心咁周圍望,最後仲對住鏡頭揮手,似乎兩母女都玩得好開心,仲留言表示:「為咗令佢對溜冰有多點興趣,我呢個技術生疏嘅阿媽都要落埋場,好彩有呢隻海獅#第二日溜冰 #推海獅 #好似都係冇乜興趣」相信Yumiko將來再睇番呢段片一定覺得好溫馨呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!