掃呢頁CODE去手機

2018年4月30日 星期一

難搞!周家蔚爆兩個仔既是朋友又是敵人 __,家蔚,周家蔚,

兩兄弟關係咁,真係幾難搞。藝人周家蔚(Janet)為創世電視母親節特備節目《當家好媽》擔任嘉賓,接受主持人葉家寶訪問。她表示在大仔5個月大時第一次過母 ...


兩兄弟關係咁,真係幾難搞。


藝人周家蔚(Janet)為創世電視母親節特備節目《當家好媽》擔任嘉賓,接受主持人葉家寶訪問。她表示在大仔5個月大時第一次過母親節,當時已經好感觸,到細仔現在3歲,比以前還更感觸,覺得自己好犀利,可以湊大兩個化骨龍:「佢哋有時幾難搞,有兩樣嘢頂唔順,就係會爭玩具,但依家已經唔會插手,等佢哋學識自己處理。」她笑指另一個問題就是兩兄弟平時會在車上鬥嗌,自己惟有慢慢教,覺得這個是他們的溝通方式,有時哥哥會特登激嬲弟弟,令弟弟忟憎:「我都要慢慢去拆局,點樣令細佬脾氣好啲,不斷都有新挑戰。」

問可有向老爺洪金寶請教教子心得?Janet笑言:「佢唔會教我啦,依家假期兩個小朋友去咗爺爺屋企瞓,而天明去咗馬來西亞,諗住自己可以安樂瞓個好覺,點知半夜要起身拍蚊。」她指平時4人同住一間房,兩個兒子在半夜會郁動,故睡得唔好,同時與老公鮮有機會二人世界:「係間唔中兩個仔去爺爺度先有機會,不過佢哋都好鍾意,有晒裝備喺嗰邊,一去兩個都要去,其實佢哋愛大家又恨大家,有時分開咗會好寂寞,會互相記掛對方。」

談及日前弟弟三歲生日,問哥哥有何表示?她笑言:「哥哥喺出面對佢係好溫柔,會炫耀自己有細佬,但番到屋企就另一樣嘢,其實佢好錫細佬。(想生個女中和吓?)都驚生咗個刁蠻公主,但都想生個豬女,期就好易夾,視乎呢個時候適唔適合生多個,驚到時會忽略咗二仔。」

--------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/12kBgN


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!