網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月23日 星期一

佐敦化身「巨肺」跑馬拉松受傷 警察代完成 __,佐敦,

佐敦帶住巨肺號馬拉松跑唔完,警察代勞過終點。英國巨胸模特兒女星佐敦(KatiePrice)昨日為英國肺部基金籌款而跑倫敦馬拉松,而一向出名標奇立異的佐 ...


佐敦帶住巨肺號馬拉松跑唔完,警察代勞過終點。


英國巨胸模特兒女星佐敦(Katie Price)昨日為英國肺部基金籌款而跑倫敦馬拉松,而一向出名標奇立異的佐敦更揹住巨肺道具去跑42km的賽事,不過跑到10至15km左右,39歲的佐敦卻因膝蓋受傷而冇法完成,最後由警員代勞揹住個「巨肺」踩單車過終點!

查實佐敦今次號馬拉松出自好意,由於母親Amy去年不幸患上特發性肺纖維化( idiopathic pulmonary fibrosis)因而令女兒發起跑馬拉松為英國肺部基金籌款。之前她更表明就算係「爬」都要完成賽事。而有網友批評佐敦訓練不足導致未能完成馬拉松籌唔到錢,亦有網友指佐敦跑馬拉松係宣傳技倆,事後佐敦就發文反駁:「我之前有為馬拉松而訓練,以重型道具之下盡我全力。對我嚟講,令我母親驕傲先係最重要。」而佐敦母親都有在社交網留言支持女兒,她說:「我只係想講我幾咁為我女兒佐敦跑馬拉松而驕傲。佢或者未能完成,但佢已令好多人關注英國肺部基金。」

查實2009年佐敦亦因膝蓋及心臟問題而帶傷完成倫敦馬拉松。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!