掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

最怕被指黑面!周秀娜性感戰衣爭金像影后 __,周秀娜,

周秀娜落力KeepFit。女星周秀娜(Chrissie)到中環出席品牌活動,以一身碎花裙現身的她,笑言自己少有洋溢少女味:「平常都係習慣做嘢、拍戲嘅中 ...


周秀娜落力Keep Fit。


女星周秀娜(Chrissie)到中環出席品牌活動,以一身碎花裙現身的她,笑言自己少有洋溢少女味:「平常都係習慣做嘢、拍戲嘅中性打扮較多,最近都為金像獎試衫,發現都有幾多選擇係碎花。(揀好戰衣?)揀咗,會性感嘅,不過都要Keep Fit,前排喺泰國曼谷拍戲,喺當地都食咗好多嘢。(有肚腩?)因為都少做咗運動,都想線條靚。」問到會否以靚衫爭最佳服裝獎?Chrissie笑說:「唔諗最緊要係靚。」

Chrissie又指金像獎將近,有份爭影后的她難免都有緊張,笑指自己是「緊張怪」:「我都打定底,自我輔導,最緊要係Enjoy個Party。」又笑言會注意表情,怕被鏡頭影到緊張表情似黑面。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!