掃呢頁CODE去手機

2018年4月24日 星期二

【囝囝服完兵役】鍾淑慧幾乎一夜白髮 馬上退租即返港 __,鍾淑慧,

吳岱融係新加坡人,所以佢同鍾淑慧所生嘅21歲囝囝吳政樺兩年前要服兵役,為咗見個仔,過去兩年鍾淑慧同吳岱融要香港同新加坡兩邊飛,不過嚟緊一家三口可以團聚 ...


吳岱融係新加坡人,所以佢同鍾淑慧所生嘅21歲囝囝吳政樺兩年前要服兵役,為咗見個仔,過去兩年鍾淑慧同吳岱融要香港同新加坡兩邊飛,不過嚟緊一家三口可以團聚,事關政樺日前已經服完兩年兵役,今個月囝囝會返香港同父母住,鍾淑慧當然開心到爆啦。

鍾淑慧接受《蘋果》電話訪問時話:「真係好開心,自從我個仔當兵之後幾乎搞到我一夜白髮,依家終於搞掂本來我哋喺新加坡租咗間屋,依家我哋退咗間屋,佢會搬返香港同我哋住。」

鍾淑慧話佢個仔會繼續讀書,諗住喺新加坡搵學校,不過,如果成事嘅話都會係出年嘅事,呢半年佢可以同個仔好好相處。


鍾意就快D Share啦!