網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月2日 星期一

【曾同兩個仔講】「你哋有個細佬」李嘉誠:呢個細路永遠唔會蝦你哋 __,李嘉誠,李嘉,

李嘉誠曾被形容為吸血鬼,旗下公司亦發生過唔少工潮問題,每當講起貧富懸殊,李嘉誠都成為眾矢之的。李嘉誠喺《首富﹕李嘉誠的故事》訪問中,直言呢個世界冇免費 ...


李嘉誠曾被形容為吸血鬼,旗下公司亦發生過唔少工潮問題,每當講起貧富懸殊,李嘉誠都成為眾矢之的。

李嘉誠喺《首富﹕李嘉誠的故事》訪問中,直言呢個世界冇免費午餐:「公司有盈利,抽多1%、2%稅就會有更多窮人受惠,但受惠中唔好做免費午餐,最重要係教育同醫療,我嘅基金教育會放第一,潮汕地區有1700萬人,從來冇大學,我喺汕頭開設大學。」

李嘉誠將1/3財產成立基金,前後有好大反思,佢話:「一路做生意,30歲就搵夠一生足夠一家人生活,退休都得。但發覺物質有錢後,唔係想像中咁快樂,迷惘咗幾個晚上,靜靜去咗一個掘頭路,當時後生坐喺一嚿石頭上,發覺有錢唔一定快樂,但世界冇錢就做不到。有一晚,剛啱係周日,我瞓唔着就諗住成立基金會,將1/3錢捐出去。

佢當時諗如果太太生多個,有第三個仔,就俾部份錢去發展:「諗(通)到好開心,Monday同個仔、新抱食飯,我話『你哋有個細佬』,我唔笑,認真講,嚇佢哋一跳,呢個細路永遠唔會蝦你哋,所以成立基金。」

而基金其中一個重大項目就係興建佔地50萬平方尺嘅慈山寺,李嘉誠話:「我祖父、祖母、父母同亡妻都係信佛,我對佛教認識好深,最重要人有仰,但我都尊重其他,我都有起教堂。我座右銘係自強不息,厚德載物,至呢個年齡,有一日退休,我唔會去釣魚,而係放多啲時間去基金會做落去。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

李嘉誠宣佈5月股東會後正式退休。 (資料圖片)
(無綫電視截圖)
(無綫電視截圖)

鍾意就快D Share啦!