掃呢頁CODE去手機

2018年4月30日 星期一

原來係兄弟?鄧健泓鄧建明台上「相認」 __,鄧健泓,

咁爆?歌手鄧健泓(Patrick)昨晚(29日)於旺角麥花臣場館舉行個唱,介紹第一位嘉賓出來前,Patrick深情剖白指感恩可以將興趣當職業「搵錢買麵 ...


咁爆?


歌手鄧健泓(Patrick)昨晚(29日)於旺角麥花臣場館舉行個唱,介紹第一位嘉賓出來前,Patrick深情剖白指感恩可以將興趣當職業「搵錢買麵包食」:「有力氣去照顧家人、創作新歌,令大家重新認識以下落嚟嘅女歌手,我好愛佢!」隨即太太石詠莉(Sukie)以一襲黑色Bling Bling的長裙現身台中,獨唱《第三類接觸》及《本末倒置》,台下亮起燈海襯托。

唱畢,輪到Sukie表白話曾經有朋友叫自己跟Patrick拍拖小心啲,因為Patrick好花弗:「唔緊要,我相信時間可以證明,而5年之後我嫁咗畀佢,好幸福,佢好照顧我,嫁畀佢唔係嘥晒,係賺咗,希望大家日後都依然好愛佢,支持佢多啲!」接着獨唱出《完全》表示愛意,唱至最後一句時更眼濕濕。

當Patrick再上台,緊接唱出《守護天使》及《小矮人》,之後介紹第二位嘉賓,台上演奏的《太極》樂隊結他手鄧建明(Joey Tang),他搞笑話:「個個都以為佢係我哥哥,但係冇血緣關係,雖然佢叫鄧建明。」輪到Joey笑話經常有路人同佢講「你細佬唱歌唱得幾好聽。」引來台下大笑拍手,二人更合唱《叫飛機》。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!